2024 -2025 Eğitim-Öğretim yılı sene sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı 23.06.2025 tarihinde 09.10 ‘da aşağıdaki gündem maddelerini görüşmek üzere toplanacaktır.
SENE SONU ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI
Toplantı Tarihi ve Saati: 23.06.2025- 09.10
Toplantı Yeri: Öğretmenler Odası
GÜNDEM MADDELERİ
1. Yazman seçimi.
2. Gündem maddelerinin okunması, eklenecek gündem maddelerinin görüşülmesi. 109/7 (Oy çokluğu İle)
3. Bir önceki toplantıda alınan ve halen uygulanmakta olan kararlarının gözden geçirilmesi.
5. 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılının değerlendirilmesi.
a) Okul, Sınıf ve şubelerin genel başarı durumu yönüyle değerlendirilmesi.
b) Derslere göre ayrı ayrı başarı durumlarının değerlendirilmesi.
c) TYT ve AYT sınavlarına hazırlanma çalışmalarının değerlendirilmesi.
d) Sosyal etkinlikler kapsamında gerçekleştirilen öğrenci kulübü faaliyetlerinin ayrı ayrı değerlendirilmesi.
e) Okulun genel anlamda sosyal, kültürel ve sportif alanlarda etkinliklerinin ve başarı durumlarının değerlendirilmesi.
g) Okul rehberlik ve sınıf rehber öğretmenliği faaliyetlerinin değerlendirilmesi.
h) Dezavantajlı öğrencilere yönelik çalışmaların değerlendirilmesi.
6-Yıl sonu kurul ve mesleki çalışmaların değerlendirilmesi.
a) Zümre Öğretmenler Kurulu, Okul Zümre Başkanları Kurulu toplantıları, çalışma ve kararlarının değerlendirilmesi, Okul zümre Bşk Kurulu, İlçe Zümre Bşk. Kurulu, İl Zümre Bşk. Kurulu
b) Sınıf ve Şube Öğretmenler Kurulu toplantıları, çalışma ve kararlarının değerlendirilmesi.
c) Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Yürütme Komisyonu toplantılarının değerlendirilmesi.
d) Öğretmenlerin mesleki çalışmalarının değerlendirilmesi.
e) Okul Stratejik Planı ile ilgili çalışmaların değerlendirilmesi.
f) Sene boyu yapılan proje çalışmaları ve raporlarının değerlendirilmesi.
g) Ölçme ve değerlendirme çalışmalarının değerlendirilmesi.
7- Öğrenci devam-devamsızlıklarının görüşülmesi. Devamsızlıkla ilgili olarak ortaya çıkan sıkıntıların tartışılması.
8- Öğrenci ödülleri ve disiplin durumunun değerlendirilmesi.
9- İstenilen başarı düzeyine ulaşamayan öğrencilerin yetiştirilmesi için alınan önlemlerin değerlendirilmesi.
10- Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarının değerlendirilmesi. Mevzuat değişiklikleri üzerine açıklamalar.
11- Okul birincilerinin seçimi.
12- Eğitim materyallerinin (ders araçları, laboratuvar, etkileşimli tahta, eba, MEBİ Uygulaması vb.) kullanım durumunun değerlendirilmesi.
13- Üniversitelere yerleştirme tercihleri konusunda yapılacak rehberlik çalışmaları.
14- 2025-2026 öğretim yılında okutulacak seçmeli derslerle ilgili açıklamalar.
15- Yılsonu evraklarının teslim edilmesi. (Ders kesim raporları, sınav kâğıtları)
16- Gelecek yıla öneriler ve alınacak tedbirler.
17- Dilek ve temenniler.